Nie można zainstalować Silverlight, błąd z prośbą o silverlight.msi

Jeśli pokazują ci się błędy jak poniżej

 

 

To tutaj masz rozwiązanie na nie.

 

Aby zainstalować dodatek Silverlight należy usunąć istniejącą wersję za pomocą poniższego narzędzia

http://support.microsoft.com/kb/290301,

A następnie zainstalować go z poniższego linka

http://www.microsoft.com/silverlight/resources/install.aspx?v=1.0

 

Pozdrawiam

Daniel Stawicki

 

 

Ten wpis został opublikowany w kategorii Komputery i Internet. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

9 odpowiedzi na „Nie można zainstalować Silverlight, błąd z prośbą o silverlight.msi

  1. Witam,
    U mnie problem polega na tym ze jak chce otworzyc podane strony z instalatorem MS Silverlight to wyskakuje mi okno błąd nie można odnaleźć serwera. Co w tym wypadku mogę zrobić?? Chodzi o to żeby zainstalować tvn player a bez MS Silverlight nie idzie.

  2. adam pisze:

    dziękuję za poradnik,pomógł w 100% a od dawna szukałem rozwiązania jak zainstalować silver, Pozdrawiam

  3. Majk pisze:

    silverlight w wersji msi można znaleźć tutaj http://msitoinstall.com/silverlight.php

  4. kiniaczek pisze:

    rewelacja!!!!dziękuje!

  5. Grejs pisze:

    Witam mam problem z instalację ponieważ ciągle wyskakuje mi coś takiego
    The feature you are trying to use is on a network resouce that is unavailable.Click ok to try again or enter on alternate path to a folfer containing the installation package silverlight.msi in the box below.

    albo
    The path c:\2dfc3849c5426650c97273955096\silverlight.msi
    cannot be found.Verify that you have access to this location and try again or try to find the installation package silverlight.msi in a folder from which you can install the product Microsoft silverlight.

    pakiet office mam na dysku d. kiedyś miałam zainstalowany ten dodatek ale jak mój chlopak bawił się w formatowanie kompa to od tamtej pory nie moger tego zainstalować błagam o pomoc

  6. Grejs pisze:

    nie mogę go też odinstalować

  7. Tomasz Stawicki pisze:

    Dzięki Ci Kolego o wspólnym nazwisku:D Twoje wypociny pomogły . Pozdrawiam Tomasz Stawicki🙂

  8. karola pisze:

    Co zrobić gdy wyświetla mi się „Program Silverlight w wersji 64- bitowej nie jest obsługiwany w tym systemie operacyjnym ” ?

  9. Hello there, You’ve done a fantastic job. I’ll certainly digg it and
    personally recommend to my friends. I’m confident they will be benefited from this web site.

Skomentuj

